Konumunuzla ilgili içeriği görmek için farklı bir dil seçin:

Danışmanlık

Gelecek için uzman tavsiyesi

Verimli süreçler, uyumlu filolar ve yeni teknolojilerin karlı entegrasyonu: Uzman tavsiyesi, iç lojistik sistemleri alanında her zaman bir değer olmuştur. STILL müşterileri bu katma değerlerden ilk saatten itibaren memnun olmaya başladılar. Şirket kurucusu Hans Still, yalnızca hızlı yardım değil, aynı zamanda derinlemesine danışmanlık hizmeti sözü verdi - ve bu sözünü de tuttu! Onun başarı reçetesi şeffaflık, çözüm odaklı yaklaşım, uzmanlık ve bireysellik içeriyor. STILL'deki iç lojistik sistemleri uzmanları, standartların çok ötesinde sağladıkları bağımsız iç lojistik sistemleri danışmanlığı hizmetlerinin temelinde 2017'den beri bu kilit faktörleri kullanıyor.

Mükemmel tavsiyeler ve özel çözümler

STILL, bir yüzyıl boyunca ve bireysel tavsiyelere dayanarak, giderek karmaşıklaşan mal hareketleri dünyasında karşılaşılan her zorluk için tüm ürün yelpazesinde özel ve yenilikçi çözümler sağlamıştır. 1940'ların sonlarında, Hans Still ilk büyük siparişlerinden birini aldığında, yaklaşımı müşterilerine bireysel ihtiyaçlarına göre tavsiyelerde bulunmak ve buna göre uyarlanmış bir çözüm sunmaktı – Batı Almanya devlet demiryolu şirketi, Deutsche Bundesbahn için EK 2000 elektrikli araç . Yoğun iyileştirme çalışmalarının sonucunda dar alan, çeviklik ve esneklik elde edilmişti ve platformlarda ve yükleme kenarlarında mevcut sınırlı alan için mükemmel bir eşleşme sağlanmıştı.

STILL'de “Yapılamaz” diye bir şey yoktur:
Bireysel çözümler fevkalade tavsiye gerektirir

Taşıma lojistiği değiştikçe müşterilerin ihtiyaçları da değişir. STILL'de müşteri gereksinimleri her zaman bir öncelik olduğundan, büyüyen portföyümüz gelişmeye devam ediyor. Araç konseptleri ve danışmanlık hizmetleri, daha güçlü bir şekilde sektöre ve müşteriye özel süreçlere yöneliktir. Bu, örneğin araçlar için 'modüler sistem' gibi ürünlerle sonuçlanır. Sektöre ve müşteri süreçlerine ilişkin kapsamlı ve derinlemesine anlayışımız, STILL'in gereksinimleri tam olarak karşılayan araçları yapılandırmasını sağlar. STILL ürün ve sistem danışmanları, araç ve sistem bileşenlerinin mükemmel kombinasyonunu geliştirmek için müşteriyle birlikte çalışır. Bir müşteri, standart portföy kapsamında olmayan özelliklere ihtiyaç duyarsa, müşteriye özel çözüm sağlanır customer options .

İyi tavsiye, hızlı satıştan daha önemlidir

Uzmanlık ve güven temeldir

Satış görevlileri danışman ve servis teknisyenleri güvenilir yardımcılar olduğunda, sözleşme imzalandıktan çok sonra, güçlü, güvene dayalı bir ortaklığın temeli atılır. STILL technicians yalnızca yüksek kaliteli satış danışmanlığı sağlamakla kalmaz, aynı zamanda onların kapsamlı uzmanlık bilgisi, böyle bir ortaklığın oluşturulmasında kilit bir rol oynar. 1947'de, Hans Still ilk müşteri servis aracını yollara çıkardı. Bugün, teknisyenlerimizin müşteri süreçleri ve gereksinimleri hakkında sağladığı bilgiler, ihtiyaç temelli çözümlerin arkasında duran en güçlü ve sürükleyici güç olmaya devam ediyor. Güven yaratılıyor ve hepsinden önemlisi müşterilerimiz için ticari başarı sağlanıyor.

STILL, servis teknisyenlerinin uzmanlığının mümkün olan en iyi tavsiyeyi sağlamak için çok önemli bir yere sahip olduğunun erken farkına vardı - sonuçta, müşterilerin süreçlerini ve zorluklarını yakından görenler onlar.

Ayrıntılı danışmanlık hizmeti almak maliyetlerinizi düşürür ve büyümenizi destekler

Verimli süreçler, ekonomik başarının yapı taşlarından birisidir. İşte iyi tavsiye almanın gerçekten işe yaradığı kısım burasıdır. Planlama sırasında bireysel süreçler ve endüstri standartları dikkate alındığında ve gelecekteki gereksinimler öngörüldüğünde, çözümler uzun vadede başarılı sonuçlar getirir. Lufthansa Teknik Lojistik Hizmetleri örneği bunun neden bu kadar önemli olduğunu gösteriyor: Her uçak tipi, on binlerce farklı parçadan oluşan kendi yedek parça lojistik sistemine sahiptir. STILL'in kapsamlı danışmanlığı, analizi ve tasarımı temelinde, operasyonel depo yönetimi merkezileştirilir, bu da örneğin taşıma rotalarını en iyi hale getirir ve kiralama maliyetlerini azaltır. En yeni ve daha verimli depolama teknolojisini bir araya getirerek, yeni Airbus A350 için uçak bileşenlerinin zamanında sağlanması da garanti ediliyor. Merkezi İşler ve Projeler Başkanı Oliver Hartung-Senger, "Yeni yedek parça deposuyla farklı iş yüklerine esnek bir şekilde yanıt verebiliyoruz" diyor.

İyi tavsiye, profesyonellere bırakılan en iyi vasıftır

İç lojistik danışmanlığı: Katma değeri olan bir 'ürün'

Lufthansa Teknik Lojistik Hizmetleri gibi lojistik kavramların geliştirilmesi, şeffaf ve açıkça yapılandırılmış bir danışmanlık süreci gerektirir. Anahtar soru her zaman, müşterinin tedarik zincirleri boyunca hangi hedeflere ulaşmak istediğidir. Kaynakların verimli kullanımından, karmaşıklığın azaltılmasına ve kapasitenin optimizasyonuna kadar, gereksinimler tavsiye için bize gelen şirketler kadar birbirinden farklıdır.

Bağımsız danışmanlık hizmeti

STILL, birkaç yıldır bağımsız olarak danışmanlık hizmeti sunmaktadır. STILL intralogistics consultancy team, müşteriler ürün veya sistem tavsiyesinden fazlasını istediğinde uzmanlıklarını masaya çıkarır: bir şirketin katma değer zincirinin büyük bölümlerini kapsayan ve çeşitli malzeme ve bilgi akışlarının tüm unsurlarını birleştirerek akıllı ve verimli bir lojistik konsepti yaratan kapsamlı çözümler sunarlar. Sonuçta, iç lojistik sistemi süreçleri ve depolama ortamları ne kadar karmaşıksa, danışmanlık ihtiyacı o kadar büyük ve sağlanan kazanç da o kadar büyük oluyor. Özellikle son yıllarda iç lojistik sistemi anlayışında köklü bir değişim olduğundan ve bu artık bir şirketin başarısında giderek daha önemli bir faktör haline geldiğinden katma değer artıyor. Müşteriler, iç lojistik sistemi çözümlerinden aynı şekilde yüksek beklentilere sahiptir.

Beratung

Başarıya giden dört adım

Gerçekler, rakamlar, veriler – verilerin elde edilmesinden müşteriye özelleştirilmiş bir konsepte kadar

STILL'in danışmanlık yaklaşımı dört adımdan oluşmaktadır. Birincisi her zaman verinin elde edilmesidir – bir projenin başarısı verilerin kalitesine bağlıdır. İkinci adım, planlama için güvenilir bir temel oluşturmak için kapsamlı bir analizdir. Bu, sonraki planlama adımlarının dayandırılabileceği iyileştirme potansiyelini ortaya koymaktadır. Üçüncü adım - optimizasyon - mevcut lojistik süreçlerini optimize etmek ve genel koşullara uyarlamak, böylece mevcut ve gelecekteki gereksinimleri karşılamakla ilgilidir. Dördüncü ve son adım, uygun raf ve taşıma sistemlerinin seçiminin yanı sıra depo yerleşimlerinin ve otomasyon konseptlerinin geliştirilmesi gibi hususları içeren, kişiye özel bir çözümün tasarımı ve formülasyonudur.

Am Ende einer Intralogistikberatung steht ein effizientes Lagerlayout, bei dem alle Aspekte perfekt ineinandergreifen.
İç lojistik danışmanlığı, tüm akışların sorunsuzca etkileşime girdiği verimli bir depo düzeni ile sonuçlanır.

Açıklık ve şeffaflığın temel alındığı başarılı danışmanlık hizmeti

STILL iç lojistik sistemleri danışmanlık ekibi, her yıl yaklaşık yirmi uluslararası danışmanlık projesini yürütmektedir. Müşteriler, süreç optimizasyonu, araç ve depo planlaması ve otomasyon alanlarındaki kapsamlı deneyim ve uzmanlıklarından yararlanır. STILL iç lojistik sistemi danışmanlığı, şeffaflık ve açıklığın anahtar olduğu süreçleri, gereksinimleri ve potansiyeli analiz etmek için sahadaki ilgili çalışanlarla yakın bir şekilde çalışır. STILL İç Lojistik Sistemleri Danışmanlık Başkanı Marina Hein, "Yalnızca fizibilitelerine ve uzun vadeli başarılarına kesinlikle ikna olduğumuzda konseptler geliştiriyoruz. Müşterilerimizin amaçları ve ayrıca organizasyonları için genel koşullar ve gerçekçi fırsatlar burada belirleyici bir rol oynuyor" diye açıklıyor.

Tüm projelerin yüzde yetmiş beşi otomasyonla ilgilidir

Otomasyon, mevcut danışmanlık projelerinde mega trenddir. STILL'deki tüm proje taleplerinin dörtte üçü artık müşteriler için otomasyon fırsatlarının değerlendirilmesini içeriyor. Tüm uzmanların üzerinde hemfikir olduğu, geleceğin dijital olarak kontrol edilen dahili süreçlerde yattığını ortaya koyan bir gerçek. Endüstri 4.0 çağında, geleceğe hazır danışmanlık, dijital ambar verilerinin ve dahili fiziksel lojistik süreçlerinin mümkün olan en iyi katma değeri ortaya çıkarmak için nasıl birleştirilebileceğini ve otomatik ve otonom sistemlerin mevcut çalışma ortamına nasıl entegre edilebileceğini bugün gösterebilmelidir. Somut terimlerle, bu, "müşterilerin gelecekte gerektiği gibi otomasyon unsurlarını proses organizasyonlarına entegre edebilmeleri için koşulları bugünden yaratmak" anlamına geliyor, diye açıklıyor Marina Hein.

Beratung

Sağlam tavsiyelere değer katan bir katkı olarak dijital çözümler

Otomasyon yoluyla optimizasyonun yanı sıra akıllı yazılım araçları da ticari başarıya katkıda bulunur. İç lojistik danışmanlığı süreç düzeyinde belirleyici potansiyeli belirlerken, STILL neXXt fleet gibi güçlü web uygulamaları müşterilere endüstriyel araç filolarını bağımsız olarak optimize etme fırsatı sunar. Dijital çağda, bu tür araçlar şirketlere filolarına her yerde ve her zaman genel bir bakış ile değerlendirme imkanı sunar. Bu da, net bilgilere dayalı araçların optimum şekilde kullanılmasına olanak tanır, fazla kapasiteyi önler ve hizmet faaliyetlerinin üretim iş akışlarına göre en uygun şekilde planlanabileceği anlamına gelir. Bildirim işlevleri, belirli maliyet sınırları veya son tarihler aşıldığında müşterilere otomatik olarak hatırlatmada bulunur, böylece hiçbir şey dikkatlerinden kaçmaz. Her iki unsur da – bir danışman tarafından süreç optimizasyonu ve araçların dijital 'kendi kendine yönetimi' yoluyla filo optimizasyonu – akıllı ve güvenilir bir şekilde müşterilerin STILL'in profesyonel uzmanlığından ve teknolojik becerisinden uzun vadede faydalanmalarını sağlar. Sürdürebilirliğe ayarlanmış bir başarı hikayesi.


STILL'den danışmanlık yetkinliği

Kişiselleştirme konusunda sorularınız ve daha fazla bilgi vermek için uzman danışmanlarımız size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır.

Hitap*

STILL Zaman yolculuğu