Konumunuzla ilgili içeriği görmek için farklı bir dil seçin:

iGo pilot

Otonom araçlar kullanıyoruz

Deponuz için akıllı pilot

iGo pilot navigasyonu ve iGo pilot güvenlik işlevleri, belirli depo topografyasını içinde çalışan araçlara bağlar. iGo pilot navigasyon arayüzü, depo yönetim sistemi ile iletişim kurar ve depo süreçlerini akıllı bir bütün halinde birleştirir. Sonuç olarak, araç bir sonraki adımda hangi yüksek raf konumuna gideceğini bilir ve böylece operatörün yükünü hafifletir. Operatör bir sonraki siparişi kabul ettiğinde, araç depo koridorlarında kendi yolunu bulur. Herhangi bir depoya özel olarak önceden yapılandırılabilen iGo pilot güvenlik yardım ve uyarı sistemleri sayesinde, araç proaktif olarak rotasına, yerel koşullara ve potansiyel tehlikelere uyum sağlar. Araç hedefine ulaştığında, iGo pilot navigasyonu, eldeki göreve göre çatalı tam olarak doğru raf konumunda durdurur. Görev tamamlandıktan sonra, sipariş toplama hatalarını ve yanlış depolamayı veya paletlerin alınmasını önlemek için veriler depo yönetim sistemine geri gönderilir. Sonuç, ağ bağlantılı çeviklik sayesinde taşıma kapasitesinde önemli bir artışın yanı sıra artan güvenliktir.

  • Her türlü müşteri gereksinimi için doğru sistem: STILL iGo pilot, RFID etiketlerini ve barkod etiketlerini okuyabilir

  • Özel yapılandırma: sistem, akla gelebilecek her türlü çok dar koridorlu depoya özel olarak uyarlanabilir

  • En iyi çalışma koşulları: arama süreçlerini ve operatöre fazla iş olan gereksiz yolculuk mesafelerini ortadan kaldırmak ve yeni çalışanların hızlı bir şekilde dahil edilmesini sağlar
STILL iGo pilot

iGo pilot navigasyonu

iGo pilot navigasyonu, operatörü çok dar koridor aracında ideal rota boyunca istenen palet konumuna yönlendirir. Bu, deponun belirli topografyasını haritalayan üç boyutlu bir raf planı ile mümkündür. Sistemde saklanan bu haritayla karşılaştırma yaparak araç, koridordaki mevcut konumunu ve pozisyonunu tespit eder. iGo pilot navigasyonu, depolama, geri alma ve sipariş toplama faaliyetlerine göre ayarlanır. Sipariş gelir gelmez sistem, istenen raf konumuna göre en uygun yatay ve dikey rotayı belirler. Operatör, optik bir ekran aracılığıyla varış noktasına göre mevcut konumunu görebilir. Aracını sadece belirtilen yönde hareket ettirebilir. Yanlış koridordaysa, ekran bunu onlara işaretleyecektir.

  • Üstün üretkenlik: araç, operatörün deneyimi ve bilgisi ne olursa olsun, ideal rota boyunca hedefine otomatik olarak gider

  • Kullanımı kolay: varış yerleri tarayıcı, terminal veya çevrimiçi olarak depo yönetim sisteminden girilebilir ve süreç, tahrik kolunun tek bir hareketi ile başlatılır

  • Akıllı hassasiyet: İstif aracı, depolama ve alma hatalarını önlemek için gerekli olmadığında çatal hareketlerini önleme olasılığı ile tam olarak doğru palet konumuna hareket eder

iGo pilot navigasyonu: Teknoloji

Çok dar koridor aracı, raflı koridorlardan geçerken sürekli olarak mevcut konumunu belirler. Ayrıca kat ettiği mesafeyi ölçer ve yönlendirme noktalarını kullanarak raf koridorundaki mevcut konumunu belirler. STILL iGo pilot uygulamasında oryantasyon noktaları için iki teknoloji kullanılabilir: RFID veya barkod.

RFID teknolojisi:

RFID aktarıcıları (8 mm çapında, 23 mm uzunluğunda) zemine düzenli aralıklarla yerleştirilir ve yönlendirme noktaları olarak hizmet eder. Neme karşı dayanıklıdırlar. Zemine yerleştirildikten sonra açıklıklar kapatılır. Aracın tabanındaki bir RFID anteni, yolculuk sırasında transponderleri okur. Bu sinyaller, forkliftin mevcut konumunu gösterir. Forklift, yükseklik ölçüm sisteminden gelen verilerle birlikte bu sinyalleri kullanarak tam konumunu tespit eder.

Barkod teknolojisi:

Raf çerçevelerinin bir veya iki tarafına, depo kullanımına göre yerden 500 mm yükseklikte, hem depo alanını hem de sırayı gösteren baskılı kodlu sağlam, çizilmez barkod etiketleri ve ilgili raf çerçevesi yapıştırılır. Araç, optik okuyucusunu kullanarak maksimum hızda bile bu barkodları algılar. Ardından, toplanan verilerden ve yükseklik ölçüm sistemini kullanarak raf koridoru içindeki tam konumunu hesaplar. Barkod teknolojisi, yüksek derecede hassasiyetin gerekli olduğu durumlarda kullanılır.

iGo pilot navigasyonu: Arayüz

Forklift, öğeleri depolarken ve alırken depolama konumlarının kesin koordinatlarını kullanır. EDP ​​sisteminin gelişmişlik düzeyine (alternatif olarak: ERP sistemi) ve istenen kolaylık düzeyine bağlı olarak, iGo pilot navigasyonu için aşağıdaki iletişim seçenekleri mevcuttur:

1. Manuel giriş:

Operatör, sürücü kabinindeki terminalde koordinatlar olarak bireysel depolama konumu verilerini girer. iGo pilot navigasyon arayüzü, araç için bu koordinatları dönüştürür ve bir düğmeye basarak ideal rotayı belirler. Bunun için bir ERP sistemine bağlantı gerekmez.

2. El tipi barkod tarayıcı ile giriş yapın:

Depolanan malların varış koordinatları bir barkod şeklinde ise (örneğin beraberindeki belgede veya malın kendisinde), bunlar bir el tipi barkod tarayıcı tarafından okunabilir. Bu koordinatlar daha sonra iGo pilot navigasyon arayüzü tarafından araç için dönüştürülür ve bir düğmeye basılarak rota için temel olarak kullanılır. Bu durumda ERP sistemine bağlantı gerekmez.

3. Depo yönetim sistemi (WMS) ile hedef verilerin aktarımı:

EDP ​​sisteminin gelişmişlik ve tasarım düzeyine ve istenilen kolaylık düzeyine bağlı olarak sistem çeşitli çözümler sunar. Örneğin, sürücü bir sipariş havuzundan bir sonraki siparişi kendisi seçebilir, ancak daha gelişmiş bir çözüm, ilgili depo stratejisini göz önünde bulundurarak ve bir forklift yönlendirme sistemi ile birlikte optimum sipariş sırasını iletmeyi mümkün kılar.

4. Müşteriye özel çözüm:

Bir deponun bireysel gereksinimlerine ve ihtiyaç duyulan lojistik işlemlerine dayalı olarak özel çözümler ve fikirler uygulanabilir.

Karar vermekte zorlanıyor musunuz?

Uzmanlarımız portföyümüzle ilgili sorularınızı yanıtlamak için her zaman ulaşılabilirdir.

Hitap*

iGo pilot güvenliği

iGo pilot güvenliği kurulursa, STILL çok dar koridor araçlarının operasyonel güvenliği ve taşıma kapasitesi önemli ölçüde iyileştirilir. Ayrıca çok dar koridorlu depoda özel güvenlik düzenlemelerinin geçerli olduğu alanlar önceden tanımlanmıştır. Bu alanların üç boyutlu haritası araçta saklanır. Bu eşleme STILL tarafından sağlanmaktadır. Bu, raflı koridordaki engellerin, koridorların sonunda gerekli fren mesafelerinin ve günlük işlemler sırasında yükseklik kısıtlamalarının ustaca üstesinden gelinmesini sağlar. Ayrıca araç, haritayı kullanarak sürekli olarak mevcut konumunu tanımlar. Forklift, yolculuğu sırasında her depo koridorunu ve özel koşullarını algılar ve operatörün müdahale etmesine gerek kalmadan bunlara uyum sağlar. Sistem her zaman önceden tanımlanmış güvenlik kurallarına uyar.

  • Güvenli: çeşitli güvenlik işlevleri sayesinde sürücü asistanı yükleri, rafları, inşaat ekipmanını ve aracı hasardan korur

  • Her zaman harekete geçmeye hazır: çarpma hasarını ve bunun sonucunda oluşan onarımları önleyerek arıza süresini azalttı

  • Verimli basitleştirilmiş iş akışı sayesinde sürücü, temel faaliyetini depolamaya ve almaya veya sipariş toplamaya tamamen konsantre olabilir.

iGo pilot güvenliği: İşlevler

Çeşitli güvenlik işlevleri sayesinde sürücü asistanı malları, rafları, inşaat ekipmanını ve aracı hasardan korur

Dinamik fren asistanı – aarç, bireysel bir hesaplamaya göre koridorun sonunda doğru zamanda fren yapar. Süreç sırasında sistem, diğer sistemlerde olduğu gibi sadece koridorun sonuna kadar olan mesafeyi değil, aynı zamanda gerçek seyahat hızını da hesaba katar. Avantaj: Koridorların sonunda çalışırken geliştirilmiş performans sayesinde daha fazla taşıma kapasitesi, çünkü araç daha uzun süre daha hızlı sürülebilir.

Çarpışma koruması – araç, lambalar, sprinkler sistemleri ve çapraz bağlantılar gibi sabit engelleri dikkate alır ve böylece çarpışmaları önler. Forklift ve çevresindeki nesneler arasındaki mesafeyi sürekli izleyerek, forklift bir engele çarpmadan önce durabilir. Avantaj: Daha önce çarpışma tehlikeleri nedeniyle ulaşılması zor olan alanlara artık kolayca erişilebildiği için depo alanının daha fazla kullanılması.

Yerel yükseklik sınırlaması – raf koridorundaki belirli alanlar için mümkün olan maksimum kaldırma yüksekliği sınırlandırılabilir. Bu nedenle, farklı tavan yüksekliklerine sahip alanlarda raf koridorları sağlanabilir. Avantaj: Farklı yüksekliklere sahip alanlarda artırılmış güvenlik.

Konuma dayalı indirme kısıtlaması – belirli bölgelerde kabinin kendisini zemine indirmesi engellenebilir. Bu, forkliftin, yükün veya kılavuz rayların hasar görmesini önler. Avantaj: Zemin seviyesindeki engellerle daha fazla güvenlik.

Konuma dayalı hız sınırı – belirli alanlarda, forkliftin hareket ve kaldırma hızı sınırlandırılabilir. Tüm raf koridorları için genel bir hız sınırı olmasa bile, düz olmayan alanlarda aracın veya raf ünitelerinin hasar görmesi önlenebilir. Avantaj: Gelişmiş performans sayesinde daha fazla taşıma kapasitesi ve düz olmayan zeminlerde daha fazla güvenlik.

Koridorun dışında direksiyon kilidi – araç koridordan ayrıldıktan sonra bile, paletlerin alınabilmesi veya indirilebilmesi için direksiyon belirli bir mesafe için kilitlenebilir. Bu, koridordan çıkarken araca ve eşyalara zarar gelmesini önler. Avantaj: Araca ve mallara zarar gelmesini önleyerek daha fazla güvenlik.

Konuma dayalı uzatma kilitleme – çatalın tanımlanmış alanlarda rafa uzanması engellenebilir. Bu, tanımlanmış alanlarda mevcut engellerle çarpışmaları önler. Avantaj: Araca ve mallara zarar gelmesini önleyerek daha fazla güvenlik.

Konuma dayalı uzatma azaltma – çatalın uzantısı, tanımlanmış alanlarda veya bir raf koridorunun tüm kenarı boyunca belirli bir dereceye kadar azaltılabilir. Bu, farklı yönlere ve boyutlara sahip paletlerin güvenli bir şekilde depolanmasını sağlar. Avantaj: Araca ve mallara zarar gelmesini önleyerek daha fazla güvenlik.

Konuma dayalı pivot engelleme – çatalın belirli bir alanda, tüm uzunluk boyunca veya tanımlanmış alanlarda koridorun bir tarafına dönmesi engellenebilir. Bu, malları koridorun yalnızca bir tarafında depolamak mümkünse veya dar koridorlarda yalnızca belirli noktalarda döndürmeye izin verilmesi gerekiyorsa pratiktir. Avantaj: Araca ve mallara zarar gelmesini önleyerek daha fazla güvenlik.

Değişim alamları için asistan – raf koridorunun önündeki devir istasyonlarının konumları RFID etiketleri ile tanımlanabilir ve ardından bir düğmeye basılarak çağrılabilir. Araç daha sonra seçilen devir konumunda durur.Avantaj: Çalışma alanlarına doğrudan bakış açısı ile geliştirilmiş performans sayesinde daha fazla taşıma kapasitesi.

iGo pilot güvenliği: Medya galerisi

{{ filteredVideos.length }} Videolar

Karar vermekte zorlanıyor musunuz?

Uzmanlarımız portföyümüzle ilgili sorularınızı yanıtlamak için her zaman ulaşılabilirdir.

Hitap*

İndirilenler

  • iGo Pilot Bilgi Formu (İngilizce) PDF, 5 MB İndir
  • Gelişmiş Uygulamalar Broşürü (İngilizce) PDF, 5 MB İndir
 

Takipte kalın

Uzmanlarımız portföyümüzle ilgili sorularınızı yanıtlamak için her zaman ulaşılabilirdir.

Formu doldurun

Talebinize mümkün olan en kısa sürede cevap vereceğiz.

Bir Danışmanı Arayın

Uzmanlarımıza doğrudan ulaşabileceğiniz numaramız.

Hitap*