Önceliğimiz sağlık ve güvenlik

STILL önlemlerini alıyor

Korona virüs hakkında bilgilendirme

STILL'in iş faaliyetlerini güvenceye alması ve müşterilerimizin bilmesi gerekenler.

Covid-19 salgınının hızla yayılması hepimiz için büyük bir zorluk oluşturmaktadır. Bu noktada, iş faaliyetlerimizi muhafaza etmek ve müşterilerimizin, çalışanlarımızın ve iş ortaklarımızın sağlığını korumak için aldığımız önlemler hakkında sizi bilgilendirmek istiyoruz.

STILL müşteri randevularına katılmaya devam ediyor mu?

Müşterilerimize ve ortaklarımıza mümkün olan en iyi desteği vermeye ve ihtiyaç duydukları her an onlar için müsait olmaya devam edeceğiz. Doğrudan fiziksel teması (bilinen sağlık kuruluşlarının önerileri doğrultusunda) olabildiğince azaltmak için dijital iletişim kanalları aracılığıyla istişarelerimizi sürdürmeyi tercih edeceğiz. Beyan edilen risk alanlarından birinde olmuş olan ya da içinde olan çalışanların, müşterilerin ve iş ortaklarının kişisel toplantılarından kaçınılmaktadır.

Bakım ve onarım için servis ve planlı randevular yapılacak mı?

Servis teknisyenlerimiz bu zorlu zamanlarda bile güvenilir ortaklar olarak yanınızda. Müşterilerimiz olarak, karşıladığımız hizmet sözleşmesi yükümlülüklerimize güvenebilirsiniz. Yedek parçalar için tedarik zincirlerimiz sağlamdır. Teknisyenlerimiz, ilk ziyarette her zamanki gibi ve en iyi şekilde bakım ve onarım yapacak şekilde donatılmıştır. Servis teknisyenlerimizden, ziyaretlerinden önce müşterilerinin ihtiyaç duyabileceği özel güvenlik önlemleri hakkında kendilerini bilgilendirmeleri ve buna göre hareket etmeleri istenmiştir. Çalışanlarımızın ve müşterilerimizin yararına, kısa süre içerisinde tek bir müşteriye birkaç ziyaret yapılmasını önlemek için hizmet meselelerini toplamaya çalışacağız.

İş gücünü korumak ve işi sürdürmek için hangi iç önlemler alınmıştır?

STILL, Covid-19'un yayılmasına hızlı, kararlı ve kapsamlı bir şekilde tepki verdi. Merkezi ve yerel kriz yönetimi ekipleri kurup meslektaşlarıyla kişisel temas için hijyen önlemleri ve kuralları hakkında (DSÖ gibi önde gelen sağlık kuruluşlarının önerilerine dayanarak) geniş kapsamlı bir iletişim ile başlayarak, ve tüm gerekli olmayan iş gezileri ve yüz yüze görüşmelerden kaçınarak, çalışanlarımızı, müşterilerimizi ve iş ortaklarımızı korumak ve işimizi muhafaza etmek için elimizden gelen her şeyi yapıyoruz. Bir bilgi portalı ve sürekli, proaktif e-posta iletişimi ile herkesin olabildiğince iyi bilgilendirilmesini ve bu nedenle müşterilerimize mümkün olan en iyi şekilde ulaşılabilmeyi sağlıyoruz