Konumunuzla ilgili içeriği görmek için farklı bir dil seçin:

Servis Performansı

Fazladan yol kat etmek ve yeni standartlar belirlemek

STILL hizmet performansı

Son 100 yıldır birinci sınıf hizmet, STILL'in iş modelinin merkezinde yer almaktadır. Yöntemler yıllar içinde değişmiş olabilir, ancak amaç aynı: fazladan yol kat edin ve yeni standartlar belirleyin.

Hızlı ve güvenilir hizmet, uzun süreli her müşteri ilişkisinin temelidir. Hans Still, başarının bu tarifine yürekten inanıyordu, bu yüzden müşterilerine ürünlerinin yanı sıra sipariş üzerine hizmet seçenekleri de sundu. Şirketin ilk reklamlarından biri, tüm müşterilere 'schnelle Hilfe' ('hızlı yardım') sözü verdi ve açıkça belirtti: Satın alma işlemini gerçekleştirdikten sonra bile, STILL hızlı ve profesyonel yardım sağlamaya hazır bir şekilde yanınızda olacaktır.

1947 kommen VW-Busse im STILL Design zum Einsatz

Görünüme sahipler

Hans Still ayrıca servis teknisyenlerinin şirket markasını tanıtmada kilit bir role sahip olduğunun farkındaydı. Her gün yollarda ve müşteri sahalarındalar. Bu nedenle 1947'de, müşteri hizmetleri aracı olarak kullandığı STILL markalı efsanevi "STILL Bullis" VW karavanlarını ortaya çıkardı. Görünümü tamamlamak için şirketin servis teknisyenlerine de STILL üniformaları verildi. STILL hizmet filosunu daha da tanınır kılmak için 1978 yılında servis araçlarının üstlerine model forkliftler eklenmiştir. STILL araçları halk arasında ikonik bir görüntü haline geldi ve 1984'te üstünde mini forkliftler bulunan yaklaşık 500 araç dolaşımdaydı. Model forkliftler sonuçta zayıf aerodinamik ve artan yakıt tüketimiyle ilgili endişelerin kurbanı olduğunda bile, servis teknisyenlerinin STILL markasını tanıtmadaki önemi devam etti.

/products/Company/100_Jahre_STILL/Service_performance/images/Foto_03.jpg

Uzmanlık ve yenilik

STILL, ürün yelpazesini genişletmenin yanı sıra, yıllar içinde kapsamlı hizmet uzmanlığı da geliştirmiştir. 1960'ların başlarında, şirketin düzenli teknisyen eğitim etkinlikleri genişletildi ve resmi bir program olarak sunuldu. Ayrıca STILL, yenilikçi ürünleri sayesinde her zaman en son hizmet gelişmelerinin ön saflarında yer almıştır. Örneğin, 1972'de STILL, müşterilere maliyetleri üzerinde tam kontrol ve gelecek için daha fazla güven vererek, aylık bir ücret karşılığında tam hizmet paketi sunan sektördeki ilk şirketlerden biri oldu.

Satış ve hizmet – güçlü bir kombinasyon

2007, hizmet ve satış arasındaki bağları güçlendirmek ve süreçlerin daha da müşteri odaklı olmasını sağlamak amacıyla STILL'in yerli 'Ortaklık' girişimini başlattı. STILL, hizmet ve satış ekipleri arasında bu sıkı ittifakı kurarak, müşterilerinin gereksinimlerini tam olarak doğru ürün ve hizmet seçenekleriyle daha iyi karşılayabilmektedir.

Sürekli olarak düşünülmüş ve müşteriye dayalı bir hizmetle STILL, kendisini rakiplerinden tekrar tekrar ve başarılı bir şekilde ayırır. Avrupa çapında ve dışındaki şirketler bu yaklaşımı takdir ediyor ve güveniyorlar.

1978

Kapsamlı uzmanlık

STILL'in servis teknisyenlerinin her biri bir uzmandır. STILL, geniş kapsamlı uzmanlığa sahip personelinin önemini bilir ve bu nedenle kapsamlı eğitime ve sürekli mesleki gelişime yatırım yapar. Tüm servis teknisyenleri, her ürün hattının giriş ve çıkışlarını bilir ve otomatik, manuel veya diğer üreticilerin ürünlerini içermelerine bakılmaksızın karma filolara hizmet verebilir. Bu, müşterilerin tüm servis işleri için merkezi bir irtibattan yararlandığı anlamına gelir - uzun yıllardır birlikte çalıştıkları, şirketini ve süreçlerini baştan sona tanıyan ve filolarının güvenliğini ve durumunu iyileştirmenin yollarını hemen belirleyebilen bir sağlayıcı - çabalarını temel işlerine harcamak için onları düşünmekten özgürdürler.

Service Performance

Kaliteli parçalar

Müşteriler ayrıca yüksek kaliteli yedek parça bileşenlerini kullanmak için STILL'e güvenebilirler. 3.500 servis teknisyenimiz, iş ne kadar acil olursa olsun, yalnızca patentli STILL Orijinal Parçaları kurar. Yalnızca Hamburg'daki STILL yedek parça merkezinde 51.000'den fazla üstün kaliteli orijinal parça stoklanmaktadır. Bu parçalar 24 saat içinde servis teknisyenlerine teslim edilebilir; Avrupa'da saat 16:00'ya kadar verilen siparişler ertesi sabah servis aracında hazır olacaktır.

%97 memnuniyet oranı

STILL'de kendimize yüksek standartlar belirliyoruz: dikkatlice dinleyin, müşterilerin gereksinimlerini anlayın ve ardından bunları en kaliteli güvenilir hizmetle karşılayın. Hedeflerimize ne kadar ulaştığımızı yalnızca müşterilerimiz söyleyebilir. Bu nedenle STILL, her yıl ortalama 10.000'den fazla hizmet müşterisine bir müşteri memnuniyeti anketi gönderir. Memnuniyet oranı şu anda %97'dir - birçok şeyi doğru yaptığımızın teyididir ve aynı zamanda müşterilerimizle işbirliği içinde hizmet sunumumuzu geliştirmek için çalışmaya devam etme motivasyonumuzdur.

Service Performance

Dijital hizmet dönüşümü

Dijital dönüşüm çağı, hizmet seçeneklerini yönetme, kullanma ve sağlama konusunda yepyeni bir yaklaşımı müjdeliyor. Gelecekte, bir müşteri dijital bir platform kullanarak bir düğmeye tıklayarak bir servis siparişi verebilecek ve ardından ilerlemesini gerçek zamanlı olarak takip edebilecek. İlk adım, ideal olarak gerçek zamanlı güncellemelerle tüm bilgileri dijital olarak erişilebilir kılmaktır. Yeni STILL neXXt filo uygulamaları tam olarak bunu yapmak için tasarlanmıştır. Örneğin, "Bakım Kontrolü" uygulaması, müşterilere tüm bakım ve test tarihlerinin bir özetini sunar ve tüm bakım belgelerinin ve hizmet raporlarının dijital kopyalarına doğrudan erişme imkanı verir.

Etkileşim içerisinde olmak – oyunun kurallarını değiştirici gerçek

Gelecek için kilit gelişme, müşterinin hizmet deneyimini etkileşimli ve dolayısıyla daha basit hale getirmektir. Örneğin müşteriler akıllı telefonları ile bir ürüne QR kodu okutarak yapay zeka yardımıyla ürün için mevcut servis gereksinimlerini belirleyebilir, servis siparişi verebilir ve siparişlerinin durumunu gerçek zamanlı olarak izleyebilir. Bu fikirleri test etmek için pilot projeler STILL'de halihazırda devam etmektedir.

/products/Company/100_Jahre_STILL/Service_performance/images/Foto_08.jpg

Müşterilerimizin söyledikleri


Hizmetimiz, tam memnuniyetiniz için standarttır

Hizmet teklifimizle ilgili herhangi bir sorunuz veya öneriniz var mı? Bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin.

Hitap*

STILL Zaman yolculuğu