Konumunuzla ilgili içeriği görmek için farklı bir dil seçin:

Bireyselleştirme

Her türlü gereksiniminiz için mükemmel eşleşme

Müşteri seçenekleri & Kişiselleştirmeler

Şirketin 1920'de kurulduğu günden bu yana, STILL'in yaptığı her şeyin merkezinde tek bir şey kaldı: müşterilerimizin zorluklarını derinlemesine anlamak. Sonuç, herhangi bir şirketin iç lojistk sistemi için mükemmel bir eşleşme vaat eden kişiye özel çözümler ve son derece özelleştirilebilir ürünlerdir.

Yaklaşık bir asır önce otomobil üreticisi ve montaj hattını ilk benimseyen Henry Ford, o sırada müşterilerine arabalarını siyah olduğu sürece istedikleri renkte sipariş edebileceklerini söylemişti. Hans Still için bu tutum düşünülemezdi.

100 Jahre maßgeschneiderte Produkte & Dienstleistungen

1920'de kurduğu şirket hala elektrik jeneratörleri için bir tamir atölyesiyken bile, müşterilerinin karşılaştığı çeşitli zorluklar hakkında derin bir anlayış geliştirdi ve bunları bireysel olarak çözdü. Sonuçta, her onarım bireysel bir durumdur. Hans Still için özel ürünler ve hizmetler, her zaman sürdürmeyi hedeflediği müşteri odaklılığın temelini oluşturdu. Bu tutum, önemli bir rekabet avantajı ve STILL markasının önemli bir iddiası yarattı.

Müşteriye özel çözümler: STILL'in en büyük kozu

Seri çözümleri müşterilerin bireysel gereksinimlerine uyarlamak, STILL'in DNA'sında da derinden kökleşmiş bir şeydir. Jeneratörlerden forkliftlere geçerken, klasik Hamburg şirketi aynı yolda devam etti: ister müşterilerin kurumsal renkleri, yapıları veya belirli işlevler için ataşmanlar veya son derece özel gereksinimleri olan uygulamalar için özel yapım ürünler olsun, STILL'in geniş bir ürün yelpazesi vardı; geniş üretim kapasitesi ve kendi araçlarını geliştirmesi sayesinde bireysel ulaşım çözümleri için seçenekleri vardı.

Örneğin 1947'de Deutsche Bundesbahn (Alman Federal Demiryolları) EK 2000 elektrikli aracı büyük miktarlarda sipariş etti. Araç dar, manevra kabiliyeti yüksek ve esnek, platformlarda ve yükleme yollarında dar alan koşullarına tam olarak uyar. Ve bugün bile, bu klasik aracın tâbiîleri, hala Alman ve Avrupa tren istasyonlarının platformlarında malların taşınmasında kullanılıyor.

/products/Company/100_Jahre_STILL/Customer_Options/Bild_03.png

 

Kişiselleştirilmiş ürünler için artan talep

Uzun yıllar boyunca, özelleştirilmiş ürünlere olan talep artmaya devam etti. Almanya'nın "ekonomik mucize" yılları ve buna bağlı olarak nüfusun geniş kesimlerinde refah artışı, bu gelişmeye ek bir ivme kazandırdı. Kişiselleştirme, kitlesel kişiselleştirme ve özel endüstriyel üretim, 21. yüzyılın baskın mega trendleri haline geliyor: müşterilerin özerklik, bireysellik ve kendi kaderini tayin etme arzuları ile birlikte. Sonuçta, kişiselleştirilmiş ürünün bir hedef kitlesi vardır.

Bu mantıklı bir üçlüdür: bireysel gereksinimler özelleştirilmiş ürünleri gerektirir ve bunların üretimi de özel üretim süreçlerini gerektirir - bu özellikle iç lojistik sistemi meseleleri için de geçerlidir. Standartlaştırılmış ürünlerden özelleştirilebilir ürünlere geçiş, üretim ve dağıtımda esnek ancak verimli süreç zincirleri gerektirir. Şirketler, alıcıyı üretim sürecine dahil etmeyi, yani nihai ürünü üretmek için gereken tüm üretim ve lojistik süreçlerini müşteri profiliyle uyumlu hale getirmeyi öğrenmelidir. Ancak bu şekilde ürün çeşitleri ve çözümler pazar için uygulanabilir olacak ve müşteri sadakati pekiştirilecektir.

Am Ende steht das personalisierte Produkt

Gerçek hayattaki müşteri seçenekleri uzmanlığı

STILL bu gelişmeye nasıl hazırlandı? İlk olarak, iyi bilinen seri üretim araçların yapılandırma seçeneklerinin çok ötesinde, son derece özelleştirilebilir seri araçları mümkün kılan uygun üretim süreçlerine sahip modüler araç konseptleri aracılığıyla. İkinci olarak, müşteri seçenekleri (CO) olarak bilinenleri sunarak. Kapsamlı ekipman çeşitleri kataloğunda listelenmeyen bir müşteri gereksinimi varsa, STILL müşterinin talebinin özel bir ürün olarak nasıl uygulanabileceğini kontrol eder ve sipariş verilir verilmez çalışmaya başlar. Bu çözüm diğer müşteriler için faydalı olabilir veya daha sık istenir olursa, konfigürasyon kataloğuna taşınır.

 

Cesaretle ilerlemek

Kişiselleştirmenin arkasındaki sürükleyici büyük güçlerden biri, dijitalleşmenin getirdiği artan teknik donanım ve aynı zamanda sosyal ağdır. Kitle kaynak kullanımı gibi yeni teknolojik ağ oluşturma biçimleri aracılığıyla, müşteriler üretim süreçlerine veya sonraki bitirme süreçlerine giderek daha fazla dahil oluyor. Ayrıca, birbirleriyle iletişim kuran sadece insanlar değil, aynı zamanda insanlarla ve birbirleriyle makineler iletişim kurmaktadır. Bu nedenle, dijitalleşme ve bağlanabilirlik, intralojistikte müşteri seçeneklerini etkileyen önemli faktörlerdir.

Giderek uzmanlaşan bir iş dünyasında, müşteri seçeneklerinin önem kazanması çok olağandır. Başarının önemli bir anahtarı, özel çözümlerin mümkün olduğunca ekonomik bir şekilde uygulanmasında yatar, böylece katma değer satın alma fiyatını dengeler ve çözüm müşteri için karşılığını verir. Ürün hatlarında artan birimsellik burada önemli bir rol oynayacaktır. Şirketlerin bunu gelecekte gelişen otomasyon pazarına daha fazla uygulaması da önemli olacaktır. Burada çeşitli modüllerin birleştirilmesiyle özelleştirilmiş çözümler uygulanabilirse, bu, özel araç yapımına kıyasla müşteri için maliyet etkinliğini artıracaktır. Aynı zamanda, başlangıçta göz korkutucu görünebilecek zorluklara yaklaşma cesaretini kazanmakla da ilgilidir.

/products/Company/100_Jahre_STILL/Customer_Options/Bild_07.png
2016 präsentiert STILL das autonome Kommossionierfahrzeug vGo neo CX20

Teşvik sağlama

Yirmi yıl önce, eğer biri çevresini tanıyabilen ve depoda kendi rotasını planlayabilen, operatörü için her zaman en uygun şekilde konumlandırılmış ve onları depodaki diğer insanlardan ayırt edebilen bir sipariş toplayıcı isteseydi, muhtemelen çoğu kişi şunu yazardı: "deli gibi saçma". Ardından, fikirlerine şiddetle inanan STILL mühendisleri ve ürün uzmanları tam da böyle bir araç yarattı.

2016'da STILL, otonom sipariş toplayıcıyı sunar iGo neo CX 20, sık ve verimli sipariş toplamaya ihtiyaç duyan şirketlerin ihtiyaçlarını karşılamak için tasarlanmıştır. Örneğin gıda endüstrisi: operatörünü bağımsız olarak takip eden iGo neo'dan önce, operatörün sadece birkaç metre hatta santimetre hareket ettirmek için araca çok sık inip binmesi gerekiyordu. Sekiz saatlik bir vardiyada, bu işlem yaya çalışması olmayan bir araçta yaklaşık 1.500 kez gerçekleşir - basamaklara dönüştürüldüğünde karşılığında operatör Empire State Binası'na çıkıp tekrar aşağı inebilirdi. Müşterinin derinlemesine anlaşılmasına dayanan ürünler sayesinde, artık bunun için kapsamlı bir şekilde yapılandırılabilen ve müşteri seçenekleri aracılığıyla daha da fazla uyarlanabilen bir çözüm var.


Müşterilerimizin söyledikleri


Her türlü gereksinimiz için mükemmel eşleşme

Kişiselleştirme konusunda daha fazla bilgi almak ve sorularınız için uzman danışmanlarımız size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır.

Hitap*

STILL Zaman yolculuğu